Het administratief en financieel beheer is bij Megens VvE beheer in uitstekende handen.
Wij maken het ledenregister voor u op en zorgen voor de maandelijkse incassering van de bijdrage van de diverse leden.
Daarnaast houden we toezicht op het tijdig betalen van de ledenbijdrage en nemen we eventuele maatregelen om de leden daartoe te bewegen.
U heeft geen omkijken naar het administratief en financieel beheer, wij zorgen ervoor dat de bijdragen tijdig binnenkomen en op de verenigingsbankrekening belanden.
Bovendien houden we de verenigingsbankrekening voor u bij en zorgen we voor de verwerking van goedgekeurde betalingsopdrachten.
We kunnen de kascommissie ondersteunen en verstrekken de juiste gegevens aan de notaris of een makelaar, op het moment dat er sprake is van een eigendomsoverdracht.
We richten ons op het volledige administratief en financieel beheer van de Vereniging van Eigenaren, zodat u daar zelf geen omkijken naar heeft.
Verder maken we als Megens VvE beheer de jaarlijkse begroting voor u op en signaleren we eventuele overschrijdingen van de gestelde budgetten.
Op die manier houdt u een goed beeld van de inkomsten en uitgaven.
Aan de andere kant maken we het financieel jaaroverzicht op, we zorgen voor de exploitatie- en balansrekening.
Tenslotte voeren we het sleutel- en toegangsbeheer, waardoor het administratief en financieel beheer bij ons in uitstekende handen is.
Wilt u gebruik maken van onze dienstverlening, of meer weten over onze werkwijze? Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.
Megens VvE beheer biedt administratief en financieel beheer in Oss, Uden, Rosmalen en ‘s-Hertogenbosch. Doordat wij altijd in uw regio actief zijn kunnen wij u een persoonlijke aanpak bieden.